Trötter

Just nu är jag faktist rätt trött. Ska nog lägga mig snart, läsa litegrann. Köpte en ny tidning som heter Lantliv Mat och Vin. Har inte hunnit bläddra i den ens, men gillar såna tidningar. Mat och inredningstidningar gillar jag. Speciellt Lantliv, Allt om Mat och Klassiska hem och antik. Riktiga inspirationstidningar.

Ida och Wilma kom på besök förut. Jag gillar verkligen att de bor närmare nu.
Vi fikade och barnen busade. Ska bli kul när Wilma blir stor och kan springa runt här hon med.
Jag och Ida planerar att åka in till Södertälje nästa fredag. Kolla inbjudningskort till Wilmas dop bl.a. och jag ska köpa grejer till kräftskivan.

Vi såg på Planet 51 nu på kvällen förresten, barnen tyckte den var jättekul!

Imorgon börjar Linnéas fotbollsträning. Hon har längtat hela sommaren!


Fotbollstjejen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0