Söndagsfika

Kladdkakan står i ugnen och mamma och Max är på väg. Dags för söndagsfika!

Linnéa ska följa med mamma hem sen och sova där. De brukar turas om att sova hos min mamma. Blir lite mycket med alla tre ha ha, nä men skönt för dom att sära lite på sig ibland så dom får en chans att sakna varandra. Sen är det ju mysigt att få vara hos mormor helt själv. Linnéa håller på att lära sig att sticka där. En halsduk ska det bli, hon är så duktig. Önskar att jag också kunde sticka.

Imorgon kommer mamma hit och lämnar Linnéa och då ska även min farmor få följa med. Så idag ska det STÄDAS.
Ska bli spännande att se vad min farmor säger när hon får syn på alla katter.


Detta är vad som bjuds hemma hos oss idag. Minus hallon. Bildkälla

Uppdatering: Och ännu mer fika blev det. Har just haft familjen Lindkvist här på besök. En mycket lyckad dag tycker jag! Sandra ska komma här någon dag också och sova över. Se på Being Human, spela Monopol och Gin Runny. Hur kul som helst!

Nu ska vi äta Pyttipanna, hej svejs.

Kommentarer
Postat av: teSz

Sv: jaa men eller hur, as snygg! :)



åh, lyx! vill också! men dom bor väl ganska litet nu gör hon inte? kramkram!

2010-08-09 @ 17:04:10
URL: http://plastgolv.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Åh, vad gott! Jag fuskade just och köpte två färdiga på Willys.



Sv: Oooooooj! Taaaaaaaaaaack. Ja. Som de märker är jag inte så van vid att svara på kommentarer i stil med din. Men tack så mycket. Jag blev helt galet glad. Ramlade ner på golvet och dog och uppstod igen.



Knivlisa är ju hur bra som helst. ;)

2010-08-10 @ 16:50:56
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0