Jobbintervju imorgon

Fick nyss ett väldigt efterlängtat samtal! Jag ska på jobbintervju imorgon. Och inte bara det, det är på jobbet som jag allra helst vill ha. Och dagverksamhet dessutom. Så no more kvällar och helger. Jag tillåter mig själv att vara lite glad i förväg eftersom det ser väldigt lovande ut. Berättar mer imorgon. Klockan elva ska jag vara där. Lämnar barnen hos deras farmor. Barn på en intervju kanske inte är det bästa.

Hopp, vad händer annars idag då? Linnéas kompis sov över till idag. Dom startade dagen 05.30, pigga tjejer det där. Får se det som att man ändå måste vänja sig vid att gå upp tidigt på morgonen.

I förrgår kom Sandra hit och sov över. Alltid lika kul. Vi ser på film, spelar Monopol och Gin Runny.

Jag har förresten hunnit klippa håret på både Sebastian och Emilia idag. Man kan bli svettig för mindre liksom, men nu är det som sagt klippt och barnen blev nöjda. Bästa var ju kanske klubban de fick efteråt, men ändå.

Nu ska vi spela Katten i hatten-spelet. Barnen fick det av Björn och Sandra, som hittat det på en loppis på Gotland. Barnen älskar Katten i hatten, så gissa om dom är glada över spelet!

Vattnet har kommit tillbaka också! Eller rättare sagt, Michel (Händige Manny) fixade äntligen pumpen. Alla på gården är överlyckliga. Äntligen kan vi duscha/tvätta/diska!

Ha en toppendag, det ska vi ha=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0