Hipp Hurra Mamma fyller 53 år idag!

Just nu är Michel och Sebastian ute på sjön och ska kolla kräftburarna som Michel och Filip la i igår. Hoppas det är fullt med kräftor. Inte för att jag äter, men det blir perfekt att ha till på lördag.

Strax efter lunch ska Michel med Björn och Sandra på husvisning. Jag och barnen ska hem till mamma och gratta henne, så möts vi alla där sen.

Nu ska jag ställa mig och stryka på namnlappar på alla barnens kläder. Har haft lapparna i flera månader, men självklart skjuter man upp det till dagen innan dagis börjar.

Hej då så länge.


Snart dags för skola och dagis


Kommentarer
Postat av: Linda

vart får man tag i sånna namnlappar?

Kan man ta bort dom sen?

2010-08-19 @ 21:42:18
URL: http://lindamariastenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0