Äntligen lördag

Idag har jag jobbat några timmar. Bara 7-12, väldigt bra pass det där tycker jag.
Efter det blev det hem och göra sig och barnen iordning för att sedan åka och grilla hemma hos Jaska och Sisko.
Dom ville bjuda oss eftersom Michel hjälpt dom att fixa sitt nya kök.

Hade ett jobbpass i onsdags också, men nu har jag inga fler. Får se om de ringer nåt i veckan.
I torsdags kom Jenny, Hanna och barnen hit för att sova över. När barnen somnat hade vi filmkväll. Såg Darkness Falls. Riktigt läskig film, även fast vi sett den förut. Sen behövde vi nåt som inte var skräck och hittade The haunted airman. Se den inte! Hur skum som helst. Det enda bra var att Robert Pattinson hade huvudrollen. Jättekul att de sov över, det måste vi göra fler gånger!

I fredags kom Carro och hennes söta barn på besök. Det blev fika och bus. Så roligt nu när vi träffas oftare.
Nästa vecka blir det nog film/tv kväll för mig och Carro, något vi absolut ska göra till en vana.

Imorgon kommer mamma och Max hit och hälsar på. Max skulle ju komma ikväll egentligen, men det ösregnade så han stannade hemma istället.
Michel blev kvar hemma hos Jaska. Hans föräldrar var ju också där och jag såg att dom hade så trevligt så jag föreslog att han skulle sova hos dom sen så kunde jag och barnen åka hem. För vi var supertrötta, höll på att somna i soffan flera gånger.

Nu ska jag se om det kommer nåt kul på tv.


Bild från när vi var på Gotland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0